FORMA ZAJĘĆ:

Intensywny trening,  w trakcie którego uczestnicy doświadczają stanu FLOW oraz odkrywają czym jest kreatywność i skąd się bierze. Definiują własne demotywatory i znajdują sposoby na zwiększenie wewnętrznego napędu. Dowiadują się, jakie zachowania mogą blokować kreatywność oraz konfrontują się z wewnętrznym krytykiem.

To pobudzająca gimnastyka szarych komórek, łącząca pracę grupową z indywidualną, oparta na nauczaniu przez doświadczanie. Warsztaty oparte są na ciągłym, aktywnym zaangażowaniu uczestników: duża ilość rozgrzewek umysłowych, gier skojarzeniowych i improwizacji, połączona jest z efektywnymi sztormami pomysłów i matrycami koncepcji.

Uczestnicy poznają użyteczne narzędzia, do wykorzystania w codziennej pracy, które pozwolą im generować duże ilości pomysłów oraz kreatywnie rozwiązywać problemy.

DLA KOGO?

Pracownicy firmy, niezależnie od zajmowanego stanowiska i zakresu obowiązków.

CEL SZKOLENIA:

Przełamywanie schematów i rozwijanie twórczego myślenia poprzez intensywne, krótkie ćwiczenia intelektualne. Zrozumienie zjawiska, jakim jest kreatywność. Poznanie zasad rządzących procesem twórczym, oswajanie wewnętrznego krytyka, kreatywne rozwiązywanie problemów i generowanie niestandardowych pomysłów.

KORZYŚCI:

– poznanie zasad rządzących procesem kreatywnym

– rozwijanie umiejętności szybkiego reagowania

– stworzenie własnej bazy nakręcaczo – rozpędzaczy

– poznanie czynników wzmacniających kreatywność

– umiejętność redefiniowania blokad i radzenia sobie z wewnętrznym krytykiem

– uwolnienie stanu FLOW

– znajomość technik pracy kreatywnej

– poznanie metod kreatywnego rozwiązywania problemów

– umiejętność szybkiego generowania pomysłów

CZAS TRWANIA:

Intensywny trening kreatywności trwa 1 dzień szkoleniowy i odbywa się w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę, na terenie całej Polski.

Trenerka kreatywności: BEATA SUCHECKA

Spędziłam 12 lat w branży kreatywnej: moim zajęciem było wymyślanie pomysłów na kampanie reklamowe, kreowanie strategii wizerunkowych, tworzenie chwytliwych haseł i kierowanie pracą działu kreatywnego agencji reklamowej. Dzielę się solidną wiedzą dotyczącą specyfiki pracy koncepcyjnej, pokonywania blokad twórczych i kreatywnego rozwiązywania problemów.

Start typing and press Enter to search