FORMA ZAJĘĆ:
Intensywny trening, w trakcie którego uczestnicy doświadczają stanu FLOW oraz odkrywają czym jest kreatywność i skąd się bierze. Definiują własne demotywatory i znajdują sposoby na zwiększenie wewnętrznego napędu. Dowiadują się, jakie zachowania mogą blokować kreatywność oraz konfrontują się z wewnętrznym krytykiem.
To pobudzająca gimnastyka szarych komórek, łącząca pracę grupową z indywidualną, oparta na nauczaniu przez doświadczanie. Warsztaty oparte są na ciągłym, aktywnym zaangażowaniu uczestników: duża ilość rozgrzewek umysłowych, gier skojarzeniowych i improwizacji, połączona jest z efektywnymi sztormami pomysłów i matrycami koncepcji.
Uczestnicy poznają użyteczne narzędzia, do wykorzystania w codziennej pracy, które pozwolą im generować duże ilości pomysłów oraz kreatywnie rozwiązywać problemy.
DLA KOGO?
Pracownicy firmy, niezależnie od zajmowanego stanowiska i zakresu obowiązków.
CEL SZKOLENIA:
Przełamywanie schematów i rozwijanie twórczego myślenia poprzez intensywne, krótkie ćwiczenia intelektualne. Zrozumienie zjawiska, jakim jest kreatywność. Poznanie zasad rządzących procesem twórczym, oswajanie wewnętrznego krytyka, kreatywne rozwiązywanie problemów i generowanie niestandardowych pomysłów.
KORZYŚCI:
– poznanie zasad rządzących procesem kreatywnym
– rozwijanie umiejętności szybkiego reagowania
– stworzenie własnej bazy nakręcaczo – rozpędzaczy
– poznanie czynników wzmacniających kreatywność
– umiejętność redefiniowania blokad i radzenia sobie z wewnętrznym krytykiem
– uwolnienie stanu FLOW
– znajomość technik pracy kreatywnej
– poznanie metod kreatywnego rozwiązywania problemów
– umiejętność szybkiego generowania pomysłów
CZAS TRWANIA:
Intensywny trening kreatywności trwa 1 dzień szkoleniowy i odbywa się w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę, na terenie całej Polski.
Trenerka kreatywności: BEATA SUCHECKA
Spędziłam 12 lat w branży kreatywnej: moim zajęciem było wymyślanie pomysłów na kampanie reklamowe, kreowanie strategii wizerunkowych, tworzenie chwytliwych haseł i kierowanie pracą działu kreatywnego agencji reklamowej. Dzielę się solidną wiedzą dotyczącą specyfiki pracy koncepcyjnej, pokonywania blokad twórczych i kreatywnego rozwiązywania problemów.