FORMA ZAJĘĆ:
Mocno użyteczne szkolenie dla marketingu, z dużą dawką przydatnych narzędzi, w trakcie którego dzielę się wiedzą zdobytą w trakcie ponad 10-letniej pracy w agencjach reklamowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak pisać skuteczne teksty: do oferty, mailingu, prezentacji, na stronę www, do ulotek oraz broszur handlowych.
Dodatkowo będą: wnikliwie analizować materiały, uważnie redagować treści, tworzyć porywające hasła i czujnie poszukiwać inspiracji.
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do osób piszących teksty, zamieszczane w materiałach reklamowych, wizerunkowych, marketingowych i na stronach www.
JAKI CEL MA SZKOLENIE?
Poznanie zagadnień związanych z tworzeniem spójnego wizerunku firmy, analizą grupy docelowej i określaniem elementów przewagi konkurencyjnej. Wiedza dot. specyfiki tekstów, takich jak: oferta, mailing, prezentacja, treści na strony www. Określenie osobowości marki, dobór odpowiedniego języka komunikacji, analiza i redagowanie materiałów marketingowych.
KORZYŚCI:
– wiedza dotycząca wizerunku i osobowości marki
– umiejętność określania elementów przewagi konkurencyjnej
– znalezienie pomysłów na oryginalną i spójną komunikację
– poznanie specyfiki odbiorcy
– dobór odpowiedniego języka i tonu komunikacji
– znajomość zasad tworzenia skutecznych tekstów marketingowych: oferta, mailing, prezentacja, teksty na strony www, do ulotek i broszur handlowych
– liczne ćwiczenia praktyczne
CZAS TRWANIA:
Szkolenie KOMPENDIUM PRAKTYCZNEGO MARKETINGOWCA trwa 1 lub 2 dni i odbywa się w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę, na terenie całej Polski.
Na prowadzeniu: BEATA SUCHECKA
Jako copywriter i dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych (a później jako copywriter – freelancer) napisałam setki mailingów, ofert, prezentacji, tekstów do broszur, ulotek i na plakaty. Dzielę się praktyczną wiedzą, udzielam wskazówek i zdradzam tajniki pisania skutecznych tekstów, które trafiają do odbiorców.