WSPARCIE MARKETINGOWE

KREATOLOT wie, że wizerunek marki odzwierciedla jej osobowość. Dlatego dogłębnie analizuje komunikaty, opracowuje  celne strategie, dzieli się wiedzą i inspiruje. Z polotem wzmacnia profesjonalne biznesy, dając kreatywnie konkretne, analityczno-syntetyczne, wytyczne.

AUDYT WIZERUNKOWY

Spójna i precyzyjna komunikacja pomaga Klientom lepiej zapamiętać Twoją ofertę. Dzięki szczegółowej analizie przekazów reklamowych i stylu pisania dowiesz się, na jakie aspekty warto położyć nacisk, żeby budować silny wizerunek marki, wzmacniać sprzedaż i uniknąć niepotrzebnych kosztów.

W oparciu o 12-letnie doświadczenie w tworzeniu reklam, wnikliwie analizuję:

  • materiały marketingowe i reklamowe (strona www, ulotki, wizytówki, plakaty, bannery, druki firmowe, mailing, newsletter),
  • ton i język komunikacji, jasność, przejrzystość, dostosowanie przekazu do potrzeb odbiorcy, błędy językowe, mocne i słabe strony w sposobie przedstawiania oferty oraz przekazywania informacji,
  • hasła reklamowe, nagłówki, tytuły.

Otrzymasz szczegółowy raport z wnioskami z analizy oraz konkretnymi wytycznymi. Dowiesz się też, jak dobierać optymalny język komunikacji: trafiający w potrzeby klientów, podkreślający realne korzyści i budujący Twoją wiarygodność.

REGULARNE TRENINGI COPYWRITINGU

Czy również w Twojej firmie teksty są pisane w sposób intuicyjny? Być może dlatego, mimo zaangażowania pracowników, ich praca nie zawsze przekłada się na efekty. Zainwestuj w solidny program stałego wsparcia, dzięki któremu Twoi ludzie zdobędą trwałe, praktyczne umiejętności copywriterskie, dostosowane ściśle do branży, w której działasz.

  • indywidualny program ½-rocznego, precyzyjnego wsparcia dla pracowników działu marketingu, reklamy, PR,
  • szkolenia połączone ze stałą komunikacją przez e-mail i Skype,
  • tematyka: zasady copywritingu, pisanie skutecznych tekstów (mailing, oferta, prezentacja, blog firmowy, notka prasowa, artykuł, strona internetowa, portale społecznościowe i in.).

Szczegółowo zbadam potrzeby, przeanalizuję informacje i ułożę autorski program, który przedstawię Ci do akceptacji. Twój zespół będzie pracować na tekstach, pojawiających się w codziennej pracy. Każdy z uczestników otrzyma też użyteczne kompendium wiedzy, zawierające najważniejsze informacje i wskazówki.

ZDALNY MARKETINGOWIEC

Nie chcesz tworzyć odrębnego stanowiska marketingowca i szukasz osoby, która będzie pisać teksty tylko w razie potrzeby? Skorzystaj z możliwości, jakie daje zdalna współpraca:

  • tworzenie komunikacji marketingowej i PR (notki prasowe, artykuły, wpisy na bloga)
  • pomysły na kampanie reklamowe
  • hasła i teksty: m.in. na ulotki, do broszur handlowych, na stronę www
  • nadzór nad realizacją graficzną projektów kreatywnych

Za pracę będziemy rozliczać się w ryczałcie miesięcznym, w przeliczeniu na realnie przepracowane godziny. Dzięki temu będziesz zyskasz pełną kontrolę nad kosztami i gwarancję szybkiego tworzenia rzetelnych treści.

OPINIE

  • Jako trenerka biznesu, Beata Suchecka przedstawia treści w sposób przejrzysty, wykazując się dużą komunikatywnością i uważnością na potrzeby uczestników. Korzysta z dużego zasobu rozgrzewek kreatywnych oraz ćwiczeń grupowych i indywidualnych.

    Agata Tkaczyk Vademecum Sp. z o.o.
  • Niesamowita wiedza i doświadczenie wyczuwalne od pierwszych minut kontaktu. A dodatkowo pasja odkrywania i zgłębiania czegoś zupełnie nowego, za którą uczestnik warsztatów po prostu chce podążać. W skrócie rzecz ujmując: Pani Beata potrafi wciągnąć w świat kreatywności i copywritingu!

    Dominika Bączek Tenneco Polska Sp. z o. o.

Napisz: [email protected] lub zadzwoń: 792 015 614. Zadam Ci kilka pytań i  opracuję propozycję planu działań.

Start typing and press Enter to search