SZKOLENIE COPYWRITING pokaże Twoim pracownikom, jak pisać czytelne, spójne i skuteczne teksty reklamowe. W trakcie szkolenia dzielę się praktyczną wiedzą i 12-letnim doświadczeniem z agencji reklamowych, gdzie pracowałam jako copywriter i dyrektor kreatywny.

SZKOLENIE COPYWRITING – FORMA ZAJĘĆ:

Dynamiczne szkolenie, przybliżające warsztat pracy zawodowego copywritera. Uczestnicy testują copywriting w praktyce: układają chwytliwe hasła, piszą porywające teksty reklamowe i stosują język korzyści.

Poruszymy tematykę związaną z wizerunkiem i osobowością marki oraz cechami szczególnymi, które pozwalają wyróżnić ją w otoczeniu konkurencyjnym. Opracujemy sposoby dotarcia do odbiorcy i dobierzemy odpowiedni język komunikacji. Będzie też dużo użytecznej wiedzy dot. sprawdzonych zasad copywritingu, umiejętnego konstruowania przekazu oraz skracania tekstów.

Uczestnicy poznają różnice między różnymi rodzajami tekstów reklamowych i PR oraz dowiedzą się, jak dostosować przekaz do potrzeb odbiorcy. Dodatkowo: trening szarych komórek i intensywne, liczne ćwiczenia praktyczne!

SZKOLENIE COPYWRITING – DLA KOGO?

Osoby tworzące hasła reklamowe i teksty biznesowe (m.in.  na ulotki, plakaty, strony www) oraz zajmujące się wymyślaniem pomysłów na kampanie reklamowe.

CEL SZKOLENIA:

Znajomość zasad, jakimi rządzi się skuteczny copywriting. Poznanie realiów pracy zawodowego copywritera i jego sposobów na radzenie sobie z presją czasu i blokadami.  Przyswojenie zasad dot. pisania chwytliwych haseł i tekstów, zastosowanie wiedzy w praktyce oraz zdobycie użytecznych narzędzi, ułatwiających codzienną pracę.

KORZYŚCI:

– poznanie zasad tworzenia skutecznych tekstów (copywriting)

– określenie wiodących elementów przewagi konkurencyjnej

– umiejętność  precyzowania potrzeb odbiorcy

– dobór odpowiedniego języka i stylu komunikacji

– umiejętność komunikowania korzyści

– znajomość różnic między komunikacją mówioną, drukowaną i internetową

– sprawne redagowanie i skracanie tekstów

– ćwiczenia praktyczne – teksty: hasła reklamowe, ulotka, blog ekspercki, serwis internetowy, artykuł, notka prasowa

– liczne inspiracje i przykłady z praktyki

CZAS TRWANIA:

Szkolenie copywriting trwa 1 lub 2 dni szkoleniowe i odbywa się w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę, na terenie całej Polski.

Trenerka copywritingu: BEATA SUCHECKA

Wieloletnie doświadczenie w agencjach reklamowych (dyrektor kreatywny i copywriter) pozwoliło mi poznać teksty od podszewki. Pokazuję uczestnikom, w jaki sposób łączyć myślenie kreatywne ze słowem pisanym, tworząc przy tym nową – wizerunkową lub sprzedażową – jakość. Po godzinach oczywiście piszę. Głównie NIEWYRAZKIPROZOLETY.

Start typing and press Enter to search