SZKOLENIE COPYWRITING pokaże Twoim pracownikom, jak pisać czytelne, spójne i skuteczne teksty reklamowe. W trakcie szkolenia dzielę się praktyczną wiedzą i 12-letnim doświadczeniem z agencji reklamowych, gdzie pracowałam jako copywriter i dyrektor kreatywny.
SZKOLENIE COPYWRITING – FORMA ZAJĘĆ:
Dynamiczne szkolenie, przybliżające warsztat pracy zawodowego copywritera. Uczestnicy testują copywriting w praktyce: układają chwytliwe hasła, piszą porywające teksty reklamowe i stosują język korzyści.
Poruszymy tematykę związaną z wizerunkiem i osobowością marki oraz cechami szczególnymi, które pozwalają wyróżnić ją w otoczeniu konkurencyjnym. Opracujemy sposoby dotarcia do odbiorcy i dobierzemy odpowiedni język komunikacji. Będzie też dużo użytecznej wiedzy dot. sprawdzonych zasad copywritingu, umiejętnego konstruowania przekazu oraz skracania tekstów.
Uczestnicy poznają różnice między różnymi rodzajami tekstów reklamowych i PR oraz dowiedzą się, jak dostosować przekaz do potrzeb odbiorcy. Dodatkowo: trening szarych komórek i intensywne, liczne ćwiczenia praktyczne!
SZKOLENIE COPYWRITING – DLA KOGO?
Osoby tworzące hasła reklamowe i teksty biznesowe (m.in. na ulotki, plakaty, strony www) oraz zajmujące się wymyślaniem pomysłów na kampanie reklamowe.
CEL SZKOLENIA:
Znajomość zasad, jakimi rządzi się skuteczny copywriting. Poznanie realiów pracy zawodowego copywritera i jego sposobów na radzenie sobie z presją czasu i blokadami. Przyswojenie zasad dot. pisania chwytliwych haseł i tekstów, zastosowanie wiedzy w praktyce oraz zdobycie użytecznych narzędzi, ułatwiających codzienną pracę.
KORZYŚCI:
– poznanie zasad tworzenia skutecznych tekstów (copywriting)
– określenie wiodących elementów przewagi konkurencyjnej
– umiejętność precyzowania potrzeb odbiorcy
– dobór odpowiedniego języka i stylu komunikacji
– umiejętność komunikowania korzyści
– znajomość różnic między komunikacją mówioną, drukowaną i internetową
– sprawne redagowanie i skracanie tekstów
– ćwiczenia praktyczne – teksty: hasła reklamowe, ulotka, blog ekspercki, serwis internetowy, artykuł, notka prasowa
– liczne inspiracje i przykłady z praktyki
CZAS TRWANIA:
Szkolenie copywriting trwa 1 lub 2 dni szkoleniowe i odbywa się w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę, na terenie całej Polski.
Trenerka copywritingu: BEATA SUCHECKA
Wieloletnie doświadczenie w agencjach reklamowych (dyrektor kreatywny i copywriter) pozwoliło mi poznać teksty od podszewki. Pokazuję uczestnikom, w jaki sposób łączyć myślenie kreatywne ze słowem pisanym, tworząc przy tym nową – wizerunkową lub sprzedażową – jakość. Po godzinach oczywiście piszę. Głównie NIEWYRAZKI i PROZOLETY.