COPYWRITER

KREATOLOT filtruje świat za pomocą słowa pisanego, które traktuje w sposób mocno niefrazobliwy. Opracowuje pomysły na kampanie reklamowe, pisze porywające teksty marketingowe, rzeźbi hasła, a w wolnych chwilach tworzy NIEWYRAZKIPROZOLETY.

Konkretne wsparcie copywritera – Wrocław i zdalnie:

ULOTKA

Szanuj czas odbiorcy i ułatw mu przeczytanie przydatnych treści w jak najkrótszym czasie.

TEKSTY NA STRONĘ INTERNETOWĄ

Strona www to Twoja wizytówka w internecie. Czy na pewno rzetelnie odzwierciedla Twoją unikalność?

ARTYKUŁY - BLOG EKSPERCKI

Buduj wiarygodność i wzmacniaj wizerunek eksperta. Publikuj wartościowe treści napisane czytelnym językiem.

OPIS FIRMY, STORYTELLING

Opowiedz ciekawą historię, która przekona Klienta, że rozumiesz jego świat i warto Ci zaufać.

OPIS OFERTY

Odblokuj umysł Twojego Klienta i precyzyjnie celuj w potrzeby. Pokaż, jak odmienisz jego życie na lepsze.

TEKSTY PERSONAL BRANDING

Zadbaj o profesjonalny i rzetelny opis: na profilu w mediach społecznościowych, w stopce autorskiej i przy autoprezentacji.

BIG IDEAS I HASŁA REKLAMOWE

Tworzysz kampanię reklamową? Zadbaj o przemyślany Key Visual i chwytliwe hasło.

COPYWRITING - KONSULTACJE

Chcesz pisać skuteczne teksty? Skorzystaj z konsultacji – we Wrocławiu lub zdalnie.

SZKOLENIE COPYWRITING

Zatrudniasz w firmie osoby piszące teksty? Zamów cykliczne treningi lub szkolenie.

Pamiętaj, że słowa są wszędzie. I Twoi Klienci je czytają. Tako rzecze KREATOLOT.

JAK PRACUJĘ?

W ciągu 12 lat napisałam setki tekstów dla wielu branż, m.in.: motoryzacyjnej, spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej, budowlanej, finansowej, telekomunikacyjnej. Jako zdalny copywriter rzetelnie działam według wypracowanego modelu:

  1. Gruntowne badanie potrzeb i dotychczasowej komunikacji
  2. Solidny research: analiza otoczenia konkurencyjnego, określenie elementów przewagi
  3. Określenie osobowości i wizerunku marki
  4. Opracowanie persony – profilu idealnego klienta
  5. Dobór języka i tonu komunikacji
  6. Pisanie tekstów, zgodnie ze sprawdzonymi zasadami copywritingu
  7. Skracanie i redakcja
  8. Porównanie efektu końcowego z założeniami i ustaleniami
  9. Poprawki: stylistyka, interpunkcja, frazeologia
  10. Przesłanie gotowego tekstu do Ciebie

Ile to trwa? Zazwyczaj 3 – 7 dni roboczych. Pisanie dobrych tekstów wymaga dużej wiedzy z zakresu marketingu, psychologii, socjologii, a także rozwiniętych umiejętności analitycznych i lekkiego pióra. Zgłoś się do mnie, jeśli potrzebujesz solidnego copywritera, który napisze konkretne teksty, pomagające tworzyć autentyczne relacje z klientami i budować spójny, wiarygodny biznes.

Opinie Klientów

  • Jako Klient trudny, bardzo wymagający i krytyczny mogę w 100 % polecić usługi firmy Kreatolot. Efekty wspólnej pracy i zaangażowania są tylko potwierdzeniem profesjonalnego, szczerego i oddanego podejścia Pani Beaty do powierzonej sprawy. Na pewno ponownie skorzystam z usług!

    Milena Stalmach - trener biznesu Business English Support
  • Teksty zostały napisane szybko, rzetelnie i konkretnie, ze zrozumieniem specyfiki terminologii technicznej. Praca była poprzedzona gruntownym badaniem potrzeb i przełożeniem skomplikowanych informacji na prosty i czytelny język. Polecam Kreatolota jako specjalistę od pisania - zwłaszcza inżynierom i innym ścisłym umysłom!

    Paweł Wołoszyn - inżynier 3D TOOL Sp. z o.o.
  • Szukałam kogoś takiego jak Beata Suchecka do przeprowadzenia i rozebrania na czynniki pierwsze mojego pomysłu na biznes pod kątem wizerunku marki. Wybór firmy Kreatolot okazał się strzałem w dziesiątkę. Świetne teksy na stronę internetową były efektem sprawnej i merytorycznie przeprowadzonej konsultacji. Polecam!

    Grażyna Rosińska - doradca wizerunkowy Styl Plus Size
  • Beata na szkoleniu copywriterskim pokazała mojemu zespołowi zupełnie nowy styl pisania i przede wszystkim przećwiczyła go z nami na tyle dobrze, że teraz każdy potrafi właściwie konstruować przekaz do klienta. Tak praktyczne i bogate w wiedzę szkolenie, z konstruktywną krytyką oraz pracą na własnych materiałach, to po prostu strzał w dziesiątkę! Szczerze polecam

    Mateusz Lewandowski Forum Media Polska Sp. z o.o.

BEATA SUCHECKA – mam 12-letnie doświadczenie w pracy copywritera i dyrektora kreatywnego w agencjach reklamowych. Tworzyłam koncepcje kampanii reklamowych, pisałam teksty reklamowe i hasła oraz zarządzałam pracą działu kreacji. Jestem autorką podręcznika „Zajęcia artystyczne – zajęcia copywritingu”, opublikowanego przez Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Promuję copywriting oparty na konkretach, uczciwości i zrozumieniu potrzeb odbiorcy.

PRACOWAŁAM M.IN. DLA MAREK:

Start typing and press Enter to search